Известие

Collapse
No announcement yet.

Отваряне багажник alfa 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Що се занимавате с тия лед-ки ?
    Туряйте ксенон 55W 4300К и газ. От това по-добро за афтърмаркет светлини накъде ? Естествено и там има уловка, евтините варианти рядко са докарани както трябва, обикновенно е изместен балона назад или напред с около 1мм, което напрактика не е в точния фокус. Та аз лично бих заложил на някой от по приличните варианти ксенон.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #47
      Затова и аз моля за снимки, защото силно се съмнявам, че ще се окаже по-удачно от правилния ксенон.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Затова и аз моля за снимки, защото силно се съмнявам, че ще се окаже по-удачно от правилния ксенон.
        Разстоянието от колата до вратата на гаража е около 5м....
        Attached Files
        Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от marin_mv Покажи съобщение
          Разстоянието от колата до вратата на гаража е около 5м....
          Благодаря!

          Границата светло-тъмно е отчетлива. Очаквах да е по-зле.

          Рацер, цъкни и ти едно фото, по възможност да се вижда петното в по-голяма широчина.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:54.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            Ето.
            Attached Files
            Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 21:12.
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

            Comment


            • #51
              Благодаря!

              Нещо не ми харесва. На втората снимка осветеността е силно нехомогенна а в дясната страна границата светло-тъмно е доста размазана.



              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Отражстелите са за рециклиране.Халогенките са по зле.

                Разбира се, нищо не ти пречи, да използваш моите снимки за да направиш генерални изводи

                Аз лично не бих си закачил незаводска система като тази за ксенон.

                Предишният собственик наше закачил едни специални "мигалки" които махнах.

                Виж лед крушка която да замрства оригиналните става.

                С халогенни и твоите ще станат такива.
                Ако не остана доволен от рециклирането ще купя нови, които ще ползвам само с лед крушки.
                Attached Files
                Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 21:33.
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                Comment


                • #53
                  Не си правя генерални изводи само по снимки

                  Доста по-важното е вие да преценявате този вариант, като по-добър от класическите.

                  ---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 21:31 ----------

                  Това е рефлектор на 130К работил с халогенна крушка (оригиналната):



                  Няма и помен от прегаряне или каквото и да било нарушаване на покритието му.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #54
                    Не е на 130 к.

                    Фаровете са работили само по тъмно, а не 24 часа в денонощието.

                    Откакто е при теб е 24 часа когато я ползваш.

                    Ако фаровете са с халогенни и работят лятото при 35-40 градуса през деня няма да изкарат много.
                    Зимата е друго.
                    Мислил съм се за ксенон и, но пътят напред е само с лед фарове/крушки.

                    Единственият въпрос е кои?

                    Без да се налага преправяне на фарове/кола.

                    И да светят максимално добре.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                      Мислил съм се за ксенон и, но пътят напред е само с лед фарове/крушки.
                      Това не го разбрах.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #56
                        Еко, снимката показана по този начин не разкрива проблемната зона, която всъщно е точно над крушката с диаметър около 2см. Там най-напред прегарят рефлекторите, защото температурата и времето са факторите които бавно но сигурно го съсипват. Не казвам че твоя има проблем, а че не се вижда тази зона.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #57
                          LED технологията представлява една огромна пазарна ниша. Разбира се съвсем не и без много сериозни основания. Проблемът е в афтър маркет LED крушките, които съвсем не са толкова перфектни, колкото ги рекламират. Тук нямам в предвид някакви недостатъци на самите LED крушки а на съвместяването им с останалата част от една оптична система (рефлектор, закрилка, лупа, стъкло) която не е проектирана за тях.

                          Ако не за друго, поне се замислете върху това, защо автомобилните производители правят матрични LED фарове, които струват, колкото нашите таралясници, вместо просто да сменят халогенните крушки с LED.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:13.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            LED технологията представлява една огромна пазарна ниша. Разбира се съвсем не и без много сериозни основания. Проблемът е в афтър маркет LED крушките, които съвсем не са толкова перфектни, колкото ги рекламират. Тук нямам в предвид някакви недостатъци на самите LED крушки а на съвместяването им с останалата част от една оптична система (рефлектор, закрилка, лупа, стъкло) която не е проектирана за тях.

                            Ако не за друго, поне се замислете върху това, защо автомобилните производители правят матрични LED фарове, които струват, колкото нашите таралясници, вместо просто да сменят халогенните крушки с LED.
                            Лично аз пробвам за втори път LED на 159ката. Първия път, в зората на технологията, когато за първи път видях LED на H7, бях много разочарован. Тези конкретно се навих да ги взема заради това, че бяха намалени на 12 Евро и имаше близо 12 000 поръчки от този артикул с 89% позитивни мнения. Лично аз съм доволен. От както имам колата само веднъж случих на добри халогенни крушки. Бяха някакви на Филипс, така и не запомних модела и от тогава не мога да ги намеря. От тогава смених 5-6 вида и нищо не ми допада. Може да е от възрастта Но този LED определено ми пасва на очите. Иначе за това какво правят производителите - без да влизам в конспирации, но все по често се виждат ненужни и скъпи технологии които се лансират само за да тупат чувала още повече. Едва ли е проблем да ползват в новите модели качествени LED крушки, но за тях няма как да ти искат няколко хиляди лева като екстра за новата кола и пак толкова като замине фара
                            Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

                            Comment


                            • #59
                              Не е само въпрос до "отупване на чувала". Проблемът е в това, че на този етап, LED източниците излъчват относително малка светлинна енергия от единица обем, за разлика от КНЖ или ксенона.
                              От друга страна, класическият рефлектор е проектиран така, че въпросният обем да се намира във фокусния му център.
                              При LED - овете, това няма как да стане. Поради това се налага да се прибегне до матричния подход - множество малки LED ове, които се побират във фосуксния център на малък рефлектор и така фарът се състои от няколко такива. Това пък отваря една нова възможност - динамично да се управляват различните участъци от матрицата и така да се постигне адаптивно осветяване в зависимост от ситуацията.

                              Ето едно видео по въпроса:

                              https://www.audi-technology-portal.d...MASTER_ENG.mp4
                              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:34.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #60
                                Аз съм с Osram D1S Xenarc 35W-обикновен и свети нормално и съм си доволен, като фаровете са на 210к и не са отваряни,а до преди да я взема е карано постоянно на къси светлини, аз сложих дневните. Представям си ако ги почистя и бодна Night Breaker Laser, че ще запаля гората.
                                Не знам каква е тая мания за лед крушки, като тия фарове не са за тая работа. Не случайно хубавите ксенон крушки са скъпи, но пък ти спестяват много главоболия, смяна на крушки, постоянно мислене, дали с ония другите няма да е по-добре, пречещи капаци, вентилатори и т.н.
                                Разбирам, че лед осветлението навлиза с пълна сила, но в нашия случай е като на "свинче звънче"...
                                Радвам се, че има доволни хора, важно е да има видимост и да не пречим на отсрещния.
                                Аз залагам на класиката... Явно щото одъртявам, обичам стоковите изпълнения, дори в някои случаи да са недомислица.

                                И понеже темата е за багажници, откакто почистих с РАКИЯ плафона отвътре, бутона не дава да се пипне.
                                Last edited by undy; d.m.y г., 11:08.
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X